آیا شجاعت این رو داری

که به چیزی که در درونت می‌بینی

عمل کنی؟

یا می‌خوای تو حسرت رویاهات بمیری؟

و گوشه سرزمین "اما" و "اگر" هات دفن بشی؟

آیا شجاعتش رو داری؟

میخوام باهاتون روراست باشم

موفق شدن شجاعت میخواد!

چون موفق‌نبودن خیلی خیلی آسون‌تره

بدبختی همیشه برای همکاری کنارت نشسته

موفقیت از حقارت متنفره

اگه نمی‌خوای کار بزرگی بکنی

پس یه آدم معمولی باش

عادی باش و سازگار با بقیه

شجاعت می‌خواد استثنا باشی

دانا بودن شجاعت می‌خواد

ثروتمندبودن شجاعت می‌خواد

تحصیل‌کرده بودن شجاعت می‌خواد

خردمندبودن شجاعت می‌خواد

زیر لب زمزمه می‌کنید که نه نمیشه از پسش برنمیام

اما تنها چیزی که نیاز داری

فقط شجاعته !

و من دارم فکر می‌کنم

به این جامعه فلج و ضعیف و معمولی که درش زندگی می‌کنیم

توی این دنیای شیشه‌ای و مجازی که درش زندگی می‌کنیم

دارم فکر می‌کنم آیا کسی باقی مونده

که انقدر شجاعت داشته باشه و بگه 

بعد از این همه چیزهایی که پشت سر گذاشتیم

بعد از همه مشکلاتی که نیاکان و والدینم پشت سر گذاشتن

که بگه این همه راه رو نیومدیم 

که دنبال معمولی بودن باشم

و بگه شجاعت این رو دارم 

که برم دنبال رویاهام

آیا کسی تو این جمع باقی مونده 

که همچین شجاعتی داشته باشه؟

اگر بیشتر از خدات درمورد مردم نگرانی

پس هر توانایی که بهت بخشیده رو نادیده بگیر

و برو همرنگ جماعت شو

مثل اونا لباس بپوش

مثل اونا حرف بزن

مثل اونا عمل کن

مثل اونا غذا بخور

هرجایی میرن تو هم برو

مثل اونا فکر کن

اگه می‌خوای منحصربه‌فرد بودنت رو نادیده بگیری

پس نیازی به شجاعت نداری

شجاعت می‌خواد که متفاوت باشی!

شجاعت می‌خواد جایی بری که تاحالا نرفتی

شجاعت می‌خواد خارج از چهارچوب فکر کنی

موفق بودن شجاعت میخواد !

برنده شدن شجاعت می‌خواد !

مردم درمورد بازنده‌ها حرف نمیزنن

اگر برنده باشی درمورد تو حرف میزنن

آیا شجاعت این رو داری

که در مقابل طوفان زندگی ایستادگی کنی؟

شجاعت این رو داری وقتی مردم حرف میزنن بایستی و بگی

من این همه راه رو نیومدم که کنار بکشم

آیا شجاعتش رو داری ؟

مطالب بیشتر :

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.