غمگین ترین و شاد ترین روز های سال چه روزهایی هستن؟

دکتر انوشه:

خیلی سوال جالبیه

من حقیقتا ایمان دارم

اعتقاد دارم قلبا، برای من

شادترین و غمگین‌ترین روز سال

"سیزده بدره"

از این نظر شادترین روز برای من

که مردم رو می‌بینم بی‌در، بی‌پنجره، بی‌دیوار

کنار همن

با هم هستن

باهم میگن، باهم میخندن

باهم صفا میکنن

با هم ارتباط دارن

عاشق همن ...

اینقدر روز سیزده بدر برای من زیباست ;

چون همه بی در و پنجره

درکنار هم

به صفا، به مهر، به عشق

دقایق رو میگذرونن

و غروب سیزده بدر

غروبش...

که می‌بینم

بد و بیراهایی که میشنوم از بعضی از راننده‌‌ها

این شونه‌های جاده رو اشغال کردن

خاک بلند شده

هر کسی منتظره که زود برگرده خونش 

انقدر دلم میگیره

شاید باور نکنید

من گاهی تا یکی، دو ساعت

گریه کردم ...

که این صفا و صمیمیت صبح

چه شد؟!

کجا رفت ...؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.