مثلث برمودا چیست؟

پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۳ ق.ظ

مثلث برمودا منطقه ای در بخش غربی اقیانوس اطلس شمالی است که گفته می شود کشتی ها ، هواپیماها و مردم به طرز مرموزی از بین رفته اند. برای ده ها سال ، مثلث برمودا قادر اقیانوس اطلس تخیل انسان را با ناپدید شدن های ناشناخته کشتی ها ، هواپیماها و مردم تصرف کرده است.

برمودا
برخی گمان می کنند که نیروهای ناشناخته و اسرارآمیز ناپدید شدن های غیرمستقیم را شرح می دهند ، مانند فرازمینی ها که انسان را برای مطالعه اسیر می کنند. نفوذ قاره گمشده آتلانتیس؛ گردابهایی که اشیاء را به ابعاد دیگر مکیده اند. و دیگر ایده های غریب اگر برخی از توضیحات در علم وجود داشته باشد ، اگر به اثبات نرسد. اینها شامل نفخ اقیانوسی (فوران گاز متان از رسوبات اقیانوس) و اختلال در خطوط ژئومغناطیسی شار است.
ملاحظات زیست محیطی می تواند بسیاری از ناپدید شدن ها را در غیر این صورت توضیح دهد. اکثر طوفان ها و طوفان های گرمسیری اقیانوس اطلس از مثلث برمودا عبور می کنند و در روزهای قبل از پیش بینی بهتر هوا ، این طوفان های خطرناک کشتی های زیادی را به تصرف خود درآورد. همچنین ، جریان خلیج فارس می تواند باعث تغییرات سریع و گاه خشونت آمیز شود. علاوه بر این ، تعداد زیادی از جزایر موجود در دریای کارائیب مناطقی از آبهای کم عمق را ایجاد می کند که می توانند برای حمل و نقل دریایی خائن باشند. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد مثلث برمودا مکانی است که قطب نما "مغناطیسی" گاهی به سمت شمال "واقعی" می رود ، برخلاف شمال "مغناطیسی".
نیروی دریایی ایالات متحده و گارد ساحلی ایالات متحده ادعا می کنند که هیچ توضیحی فوق طبیعی برای بلایای دریا وجود ندارد. تجربه آنها حاکی از آن است که نیروهای ترکیبی از طبیعت و فرومایه بودن انسان حتی در خارج از حیرت انگیزترین داستان های علمی تخریب می شوند. آنها می افزایند که هیچ نقشه رسمی وجود ندارد که مرزهای مثلث برمودا را مشخص کند. هیئت نامهای جغرافیایی U. S. مثلث برمودا را به عنوان یک اسم رسمی تشخیص نمی دهد و یک پرونده رسمی در این منطقه را حفظ نمی کند.

اقیانوس همیشه مکانی مرموز برای انسان بوده است و هنگامی که هوای ناپاک یا ناوبری ناچیز درگیر است ، می تواند مکانی بسیار کشنده باشد. این در سراسر جهان صادق است. هیچ مدرکی دال بر وجود ناپدید شدن های مرموز با هر فرکانس بیشتر در مثلث برمودا نسبت به سایر مناطق بزرگ و خوب با اقیانوس دیگر وجود ندارد.

منبع: oceanservice.noaa.gov

سلام

مثلث برمودا با جزایرش خیلی جالبه.
سلام 
بله عالییییه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.