رمان طنز یک سبک متفاوت در نوشتار

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۵۷ ب.ظ

انسان ها امروزه میل به پیشرفت دارند و به دنبال زندگی بهتر هستند. وجود رمان و داستان طنز با هر سبک و قالبی که نوشته شود می تواند انسان ها را برای پیشرفت بیش تر کمک کند. رمان طنز انسان ها را برای رفع مشکلاتی که دارند و با آن ها درگیر هستند کمک می کند و این یک نقطه عطف و امید دست یافتنی در زندگی محسوب می شود. یکی از روش هایی که باعث می شود که انسان حال خوبی داشته باشد این است که به دانلود رمان طنز بپردازد. علاقمندان به مطالعه رمان های طنز باید به این نکته توجه داشته باشند که کتاب های طنزی را مطالعه کنند که محتوای طنز آن مفید و کاربردی باشد و با کلمات ساده نگارش شده باشد. در این صورت است که مطالعه کنندگان از مطالعه آن لذت بیش تری خواهند برد. اکثریت و عموم مردم به مطالعه کتاب های طنز علاقه زیادی دارند و معمولاً این گونه کتاب ها مورد استقبال خوبی قرار می گیرد. در طنز از حقیقت ها استفاده می شود و مشکلات با زبان طعنه و کنایه و به صورت زننده بیان می شود تا مورد توجه همگان قرار گیرد.

رمان طنز یک سبک متفاوت در نوشتار

 

 

معرفی چند کتاب در رابطه با رمان طنز

مردم با دیدن یک فیلم طنز در تلویزیون و یا شنیدن یک برنامه طنز رادیویی بسیار می خندند ولی در نگارش رمان طنز نویسنده تنها باید از کلمات استفاده کند تا بتواند خوانندگان را بخنداند و از همه مهم تر نظر آن ها را به این مشکلات جلب کند. به همین علت است که نوشتن داستان خنده دار بسیار سخت و حساس است. برای نوشتن داستان طنز در قدم اول باید علاقه درونی نویسنده وجود داشته باشد. افرادی که تمایل به نوشتن طنز دارند باید کتاب های طنز بسیار مطالعه کنند. همه نویسندگان بزرگ برای شروع کار خود و رسیدن به موفقیت مطالعات زیادی داشتند و برای این که شما هم یک طنز نویس ماهر شوید باید به صورت برنامه ریزی شده به صورت روزانه مطالعه کتاب داشته باشید. با توجه به مشغله هایی که امروزه وجود دارد شاید بد نباشد که برای ساعتی تلویزیون و موبایل را کم تر استفاده کنید و به مطالعه کتاب اختصاص دهید. مطالعه زیاد کتاب های طنز به فرد کمک می کند تا قالب نوشتاری خود را پیدا کند و برای شروع کار خود با سبک و قالب مخصوص به خود شروع به نوشتن می کند. ما در اینجا برای مطالعه کتاب های طنز چندین کتاب را پیشنهاد می دهیم.

-عامه پسند اثر چارلز بوکوفسکی

برای دانلود کتاب عامه پسند کلیک کنید

-چرند و پرند علی اکبر دهخدا

-رانده شده از ساموئل بکت

-مرخصی عاشقانه از دوروتی پارکر

برای دانلود کتاب ها و داستان های طنز بیش تر می توانید به وب سایت و یا اپلیکیشن کتابچین مراجعه نمایید. برای نوشتن داستان های طنز نباید از کلمات سخیف و سنگین استفاده کرد و باید از کلمات صریح و روان استفاده کرد. چرا که امروزه در دنیا کوتاه بودن جملات، رسایی معانی کلمات و کیفیت کلمات بسیار مهم است و این مهارت یک نویسنده طنز است که چگونه این ویژگی ها را در متن خود جای دهد. در کتاب قلعه حیوانات جورج اورول می توانید حفظ انسجامی کلامی را از ابتدا تا انتهای متن مشاهده نمایید.

نمونه ای از رمان طنز

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.